Stralende meid - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu Stralende meid - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

Stralende meid

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

08 Januari 2015 | Nederland, Zoetermeer

Ik was met Nino Olivia uit bed aan het halen na haar middagdutje. Geen idee hoe ze erop kwam (misschien toch een gevoel), maar ze zei tegen mij dat er 3 baby's in mijn buik zitten. Ik reageerde met een "Oh, dat is leuk" en Olivia antwoordde gelijk: "Maar dat is niet echt zo hoor!". Toen heb ik de kinderen verteld dat er wel echt een babytje in mamma's buik zit.
Olivia begon helemaal te stralen! Ze glom aan alle kanten! Prachtig om te zien. Nino keek naar mijn buik en zei: "nee baby mamma". Toen ik vertelde dat er echt een baby in mamma's buik zit, keek hij naar zijn eigen buik en zei: "buik leeg, baby nee". Die moet misschien nog even wennen aan het idee.
Ik heb wel even uitgelegd dat we nog niet weten of het een broertje of zusje wordt. Ik weet dat Olivia graag een zusje wil, maar die gaat nou eenmaal niet op bestelling. Maar een broertje is ook goed want dan heeft Nino een broertje, was haar droge reactie.

Ik heb inmiddels al wel 100 kusjes en knuffels van Olivia op mijn buik gekregen en soms van Nino ook een kroel. Al vind die de baby ook maar lastig, want nu til ik hem niet meer de trap op. Als ik hem dat uitleg dat ik hem niet meer naar boven ga tillen, want mamma is een beetje moe door de baby, begint hij te jammeren en zegt: "baby nee!". Hij vindt de baby wel prima, als hij er maar geen last van heeft! Al heeft hij speciaal voor de baby Lang zal ze leven gezongen!