Hard aan het werk - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu Hard aan het werk - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

Hard aan het werk

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

27 Maart 2015 | Nederland, Zegwaart

Afgelopen weekend waren we druk in de weer. Aangezien mijn buik steeds dikker wordt (logisch, maar toch) en bewegen toch al meer problemen geeft, zijn we maar alvast begonnen in de babykamer. Dat wil zeggen, wat nu Nino's kamer is en later babykamer wordt.

En ook de kamer die voorlopig nog alleen van Olivia is, is alvast klaar gemaakt voor de komst van Nino. Want die mogen samen op 1 kamer als straks de derde spruit er is. Dikke keet!

Dat betekende dus verven, kasten kopen en in elkaar zetten en vooral veel sjouwen. Dat sjouwen heb ik aan Mark en Jeroen overgelaten en het verven heb ik samen met Mark voor mijn rekening genomen. Het resultaat kun je zien op de foto!

De reactie van Nino op de geverfde kamer was de allermooiste. Hij kwam terug van het logeren bij Omie, trok z'n jas en schoenen uit en ging meteen naar boven. In zijn kamer aangekomen liep hij op de roze muur af, raakte die met twee handen aan en zei verrukt: "Roze!". Hij vind het prachtig!

Dus ja... als het nu bij de 20 weken echo toch een jongen blijkt te zijn, hopen we maar dat die net zo van roze en paars houdt als Nino!

• 27 Maart 2015 - 20:46

Claudia: