familie Punselie, van 5! - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu familie Punselie, van 5! - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

familie Punselie, van 5!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

19 April 2015 | Nederland, Zegwaart

Ja, het is nu echt een familie Punselie, bestaande uit 5 personen. De baby hoort er helemaal bij. Overal waar ik naar toe ga hoor ik Nino zeggen: "Baby ook mee". Er wordt volop over de baby gepraat; slaapt de baby nu of is hij wakker? De kinderen hebben zelf ook regelmatig een baby in hun buik, of in Nino's geval vaak een kalfje.

Maar ook de gebreken die bij die dikke buik horen komen aan bod. Ik word aan alle kanten geholpen, want mamma kan niet meer zo goed bukken. Dus voordat ik ook maar aanstalten maak, heeft Olivia het alweer opgepakt. En dat mamma soms ook moe is door de baby, is nu meer geaccepteerd. Ik moet Olivia ook maar snel veters leren strikken, want dat wordt nu ook al steeds moeilijker voor mij!

Maar ook de andere kant op werkt het zo. Wij vragen ook bij elke naam die we leuk vinden aan de kinderen wat ze ervan vinden. Niet dat ze een doorslaggevende factor zijn, maar gewoon om ze te betrekken. Tot nu toe zijn er niet veel namen door de keuring heen gekomen!

Het is leuk om zo alvast voor te bereiden om straks een gezin van 5 te worden. Een beetje voorpret. En daarbij ook superveel genieten van nog even met z'n viertjes te zijn!