Eigenwijs - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu Eigenwijs - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

Eigenwijs

Blijf op de hoogte en volg Kitty

09 Mei 2015 | Nederland, Zegwaart

Het gaat de laatste tijd ff niet zo lekker. Ik heb veel last van mijn buik. Niet alleen zit die dikke basketbal-buik enorm in de weg, maar ik heb krampen en zelfs soms weeën.

Vorige week zijn we voor de zekerheid toch maar even langs het ziekenhuis gegaan. Omdat het nog te vroeg in de zwangerschap was konden ze geen ctg maken. Wel is er een echo gemaakt, en daarop was wel te zien dat het met de baby goed gaat. De verloskundige van het ziekenhuis voelde wel de krampen en voelde ook een korte baarmoedermond. Omdat de oorzaak van de weeën onduidelijk is, dachten ze aan een blaasontsteking. Uit de onderzoeken was het niet meteen duidelijk of dat zo was, hebben ze antibiotica gegeven. Als dat zou helpen binnen een dag, zou het toch een blaasontsteking zijn. Maar helaas was dat niet het geval. Ik zit nu nog steeds met de krampen.

En misschien ben ik dan ook eigenwijs. Eigenlijk moest ik terug naar het ziekenhuis, maar aangezien we op vakantie gingen, heb ik me maar zo rustig mogelijk gehouden. Inmiddels terug van vakantie zijn de krampen een beetje weg. Alleen nog wel veel pijn! Ik stond te strijken en ondertussen de pijn weg te puffen. Maar als je (een dag voor Moederdag) dan zo'n rompertje strijkt, weet je waarvoor je zo afziet en zet ik gewoon nog even door. Er is trouwens ook geen andere optie... Met 23 weken is het nog veel te vroeg om die kleine meid geboren te laten worden!

  • 10 Mei 2015 - 23:14

    Claudia:

    Wat vervelend die krampen. Rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zegwaart

Baby Aboard!

Het wel en wee van baby nummer 3

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

geboren

05 Augustus 2015

baby ?!

03 Augustus 2015

voorbij...

23 Juli 2015

avontuur deel 2

23 Juli 2015

avontuur deel 1
Kitty

Het wel en wee van baby nummer 3

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 22717

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

Baby Aboard!

Landen bezocht: