nieuws uit zhuis - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu nieuws uit zhuis - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

nieuws uit zhuis

Blijf op de hoogte en volg Kitty

07 Juni 2015 | Nederland, Zegwaart

Er is nog niet veel bijzonder nieuws te vertellen hoor. Maar ik had zoveel reacties gehad dat ik jullie even op de hoogte houdt.

Gisterenavond had ik nog weeën rond 23.00 uur. Er is weer een ctg gemaakt maar met de kleine baby was alles goed. Toen heb ik ook nog weeënremmers gehad en sinds die tijd is alles in mijn buik rustig.

Het ctg van vanmorgen liet zien dat met de uk alles goed gaat en er ook geen harde buiken of weeën te zien zijn.

Als er morgen nog geen bijzonderheden zijn en er is visite gelopen door de gyna mag ik misschien naar huis. Al dan niet met medicijnen. Nou die medicijnen vind ik wel prima hoor! Die houden alles rustig.

Alleen die longrijpingsprik die ik zo nog een keer moet... Brr! Die is niet fijn! Gisteren waren de Kids erbij dus trok ik m'n stoere gezicht. Althans zo dapper mogelijk. Maar nu...

  • 07 Juni 2015 - 21:36

    Claudia:

    Hopelijk mag je snel naar huis. Nog lekker lang bij mama in de buik blijven zitten kleine baby!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zegwaart

Baby Aboard!

Het wel en wee van baby nummer 3

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

geboren

05 Augustus 2015

baby ?!

03 Augustus 2015

voorbij...

23 Juli 2015

avontuur deel 2

23 Juli 2015

avontuur deel 1
Kitty

Het wel en wee van baby nummer 3

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 22711

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

Baby Aboard!

Landen bezocht: