heen en weer bootje - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu heen en weer bootje - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

heen en weer bootje

Blijf op de hoogte en volg Kitty

19 Juli 2015 | Nederland, Zegwaart

Ik voel me net een heen en weer bootje. Van thuis naar het ziekenhuis en weer terug. Dus je raadt t al: ik ben weer thuis.

Volgens de gyna is het maar gewoon weer afwachten. Eerst tot 34 weken want dan verandert het beleid weer en gaan ze geen weeenremmers meer geven als dat nodig nou zijn. Dan mag de kleine uk gewoon komen. Dus nog tot woensdag. Maar hoe langer hoe beter natuurlijk. Voor de baby dan.

Dus nu is t beleid thuis ook veranderd. Ik doe niks. Helemaal niks. We hebben namelijk gezien dat als ik trappen loop, buk, etc de harde buiken snel overgaan in krampen. Dus dat moet ik nu ook al niet meer doen. Dat betekent dat er nog meer op Mark en mamma terecht komt. Verschrikkelijk om zo niks te doen en anderen zich uit de naad zien te werken. Maar het is voor het goede doel...