Zwanger! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu Zwanger! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

Zwanger!

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

28 December 2014 | Nederland, Zoetermeer

28 december 2014
Ik ben al een tijdje niet ongesteld en eigenlijk voelen Mark en ik allebei dat ik zwanger ben. Maar een test voor de kerstdagen bleek negatief.
Vandaag doe ik nog een test... spannend! Ik heb geen zin om 2 minuten afwachtend naar de test te gaan kijken en geef de testuitslag aan Mark. Hij mag nu nagelbijtend afwachten of en hoeveel streepjes er komen.
En ja hoor, na een tijdje komt hij naar boven waar ik de kinderen aan het aankleden ben. Gefeliciteerd, zegt hij! Ik ben superblij maar wil de kinderen nog niks laten weten. Moeilijk hoor, het liefste zou ik willen dansen door de kamer!
Een spannende en leuke, maar vast ook wel weer zware, tijd gaat beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Baby Aboard!

Het wel en wee van baby nummer 3

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

geboren

05 Augustus 2015

baby ?!

03 Augustus 2015

voorbij...

23 Juli 2015

avontuur deel 2

23 Juli 2015

avontuur deel 1
Kitty

Het wel en wee van baby nummer 3

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 22745

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

Baby Aboard!

Landen bezocht: