avontuur deel 2 - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu avontuur deel 2 - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

avontuur deel 2

Blijf op de hoogte en volg Kitty

23 Juli 2015 | Nederland, Zegwaart

Het vervolg op deel 1

Wat is zo'n ambulancerit hobbelig zeg! Ik moet er niet aan denken dat ik daar gelegen zou hebben met een gebroken rug of een heup uit de kom. Al was dit gebots ook niet echt lekker in mijn buik.

Eenmaal in het Reinier werden we perfect opgevangen. Hele aardige verpleging en artsen. Wel moesten we opnieuw de hele onderzoeksmallemolen door: ctg, echo, plasjes inleveren, bloed afnemen etc. Inmiddels had ik ook gespuugd en aangezien bij de vorige Kids dat het teken was dat de bevalling begonnen was, hoopte ik stiekem dat dit nu voor het echie was. De weeën waren ook heel hevig zodat ze me ipv op de afdeling toch op de verloskamer hebben neergelegd. En zelfs met een bed voor Mark.

Tot 5 uur heb ik aan het ctg gelegen en zagen (en voelden) we de weeën afnemen. Mark en ik probeerden wat te slapen en dat is redelijk gelukt tot 7 uur.

Er is toen nog een ctg gemaakt, maar geen krampen meer te zien. De kleine uk was ook beweeglijk genoeg en dus was er geen reden meer om me daar te houden. Lekker naar huis! Lekker naar m'n andere kleintjes!

Dus nu zit ik weer thuis niks te doen en me rustig te houden. Mark en mamma doen al het werk en spelen met de Kids. En voor nu is het afwachten; als er weer iets begint, moeten we "laagdrempelig" naar het zhuis bellen. Gewoon in Zoetermeer want misschien is er inmiddels wel plaats. Maar mocht ik weer over moeten, is delft een fijne plek om te zijn!

  • 23 Juli 2015 - 20:32

    Annelize:

    Je krijgt deze dochter niet cadeau, zeg! Petje af dat je er steeds weer zo verhalend over kunt schrijven. Sterkte met deze laatste loodjes!

  • 28 Juli 2015 - 11:37

    Annemieke:

    Jeetje meid je krijgt het niet kado! Enne Delft is een erg fijn ziekenhuis weet ik uit ervaring!! Sterkte!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zegwaart

Baby Aboard!

Het wel en wee van baby nummer 3

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

geboren

05 Augustus 2015

baby ?!

03 Augustus 2015

voorbij...

23 Juli 2015

avontuur deel 2

23 Juli 2015

avontuur deel 1
Kitty

Het wel en wee van baby nummer 3

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 22726

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

Baby Aboard!

Landen bezocht: