ziekenhuis - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu ziekenhuis - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

ziekenhuis

Blijf op de hoogte en volg Kitty

06 Juni 2015 | Nederland, Zegwaart

Tja. Daar zitten we dan. In het ziekenhuis. Ik had al een paar dagen een zere buik en voelde de baby minder. Dus vanmorgen toch maar even aan de bel getrokken.

Er is weer een ctg gemaakt en daarop waren duidelijk de weeen te zien. Maar nog geen ontsluiting. De baby ging wel prima. Omdat nu met 27e weken de baby levensvatbaar is, en ze geen risico willen nemen, moet ik nu blijven. Met weeenremmers (gelukkig wel pillen en geen infuus). En dan is het aankijken of de ontsluiting komt of niet. Mocht dat niet zo zijn, mag ik waarschijnlijk na een paar dagen weer naar huis. Met medicijnen dat wel. Maar die werken goed, dus dat is prima. Een hele verlichting!

Dus de komende dagen even afwachten. Ik word in ieder geval verwend door mijn Kids en Mark. Heerlijke aardbeien, snoepjes en boekjes. Top!

• 06 Juni 2015 - 22:07

Erica:

Jeetje wat een tegenvaller! 27 weken nog veel te vroeg hoor, hoop dat ze/je met medicatie en rust de ontsluiting kan voorkomen! Veel sterkte en doe rustig aan!