1e echo - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu 1e echo - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

1e echo

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

25 Januari 2015 | Nederland, Zoetermeer

Vandaag zijn we voor de eerste echo bij de gynaecoloog geweest. Met het hele gezin nog wel.

En ja hoor, er was een grijs vlekje te zien, nog niet echt te definieren als baby, maar toch iets. Sterker nog... er waren 2 grijze vlekjes te zien. Mark kreeg al bijna een rolberoerte omdat hij dacht dat het een tweeling zou worden. Maar tot besluit van de echo zei de gyna, het is er dus eentje! Het andere stipje bleek de placenta te zijn, tot opluchting van Mark. En ook wel van mij hoor.

Over twee weken weer een echo om te kijken of alles goed gaat.

En binnenkort gaan we aan jullie allemaal laten weten dat er een derde kindje komt. Spannend!

• 29 Januari 2015 - 19:12

Grootomie:

Gefeliciteerd
    Hopelijk heb je een betere zwangerschap dan de vorige keren

• 29 Januari 2015 - 22:50

Claudia:

Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuwtje!
    Heel bijzonder en spannend. Ik wens jullie veel geluk en gezondheid. Wat leuk voor de kids een broertje of zusje.