vragen en antwoorden - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu vragen en antwoorden - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

vragen en antwoorden

Blijf op de hoogte en volg Kitty

01 Februari 2015 | Nederland, Zegwaart

Lieve allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor alle sms'jes, mailtjes en kaartjes die we hebben gekregen vol gelukwensen en felicitaties. We zijn echt overladen met berichtjes en dat is natuurlijk erg leuk!

Dan waren er nog wat vragen in de berichtjes en ik ga proberen daar antwoord op te geven:
- ik ben uitgerekend op 31 augustus, maar sowieso wordt vanwege zijn suikerziekte de baby 2 weken eerder gehaald. Maar met de voorgeschiedenis van de vroeggeboortes van Olivia en Nino gokken we zelf op eind juli, begin augustus.
- een jongen of een meisje? Geen idee nog. Het is nog te vroeg om er iets over te kunnen zeggen. Bij de 12 wekenecho kunnen ze al een voorzichtige inschatting maken maar echt zeker is het bij 20 weken. Dus even geduld nog. Maar zodra we het weten, zullen we het vertellen. Geheim houden gaat heel moeilijk, met Olivia en Nino in de buurt!
- hoe gaat het heten? Geen flauw idee! Mark wil pas gaan nadenken zodra we het geslacht weten, dat maakt het een stuk makkelijker. En ondertussen houd ik een lijstje bij met alle leuke namen die ik lees of zie. Maar alle suggesties zijn van harte welkom! Alleen: niet te standaard en nederlands. En goed uit te spreken.

Verder gaat het met mij goed. De misselijkheid begint wat te zakken. Alleen ben ik nog wel energieloos. Kwestie van de tijd goed verdelen in werken en rusten. Balans!