verslagje gyna - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu verslagje gyna - Reisverslag uit Zegwaart, Nederland van Kitty Punselie - WaarBenJij.nu

verslagje gyna

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

03 Juli 2015 | Nederland, Zegwaart

We zijn net naar de gyna geweest. En we hebben er een heus familie-uitje van gemaakt. Olivia zei van tevoren al dat ze het wel spannend vond om naar haar zus te kijken. En dat ze graag zou willen dat de zus al geboren was. Toen ik vertelde dat de baby nog even moest groeien, omdat de baby anders ziek zou zijn, snapte Olivia het wel, maar "echt leuk is het niet!".

Bij de echo bleek alles met de kleine nog goed te gaan. Hartje klopte en zelfs de ademhalingsbewegingen waren goed te zien; een soort samentrekkingen van de buik.

Wel is het weer een baby met een dikke buik (net als haar mamma!). De buikomvang is van een baby van 36 weken. Dus ruim 4 weken groter dan normaal. Ook de omvang van het hoofdje en bovenbeenbotje (grappig woord) zijn iets groter dan normaal. Gemiddeld kwam de gyna uit op 32 weken en 4 dagen. Terwijl ik nu 31 weken en 4 dagen zwanger ben. We hebben ook even teruggekeken naar het gewicht van Nino en Olivia en die zaten rond deze week op hetzelfde. 2230 gram om precies te zijn.

Afgelopen zondag hebben we ook de dikke buik vast laten leggen. Het is een hele leuke fotoshoot geweest, met nog veel mooiere foto's. Hier alvast een voorproefje!

• 04 Juli 2015 - 01:09

Annelize:

Prachtig, Kitty! Ongeboren dochter opgenomen in het gezinsleven. Een warm nest. Daar word ik blij van.

• 04 Juli 2015 - 01:11

Annelize:

Heel mooi vind ik op foto1 hoe hij naar jou kijkt en zij naar de fotograaf. Waar keek jij naar?

• 04 Juli 2015 - 12:06

Erica:

Fijn dat het toch allemaal goed gaat! Lekker dan hè die warmte pfffff
    Lucas heeft genoten van de foto's vooral Nino met zijn blote buik vond hij superleuk!